Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Gratis Webinar: Help, ik moet een webinar organiseren

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: webseminar
onderwerp: nieuwe media
wanneer: van 27 februari 2018
Duur: 60 minuten
prijs: Deelname is gratis

Boek nu

Wat zijn de belangrijkste stappen in de voorbereiding van een professioneel webinar?
Onze expert leert u tijdens dit webinar o.a.:

- De 3 verschillende fasen tijdens het organiseren van een professioneel webinar;
- Waar u op moet letten bij webinar promotie;
- Tips voor het bepalen van de inhoud van het webinar;
- Op welke manier u het succes van het webinar kunt evalueren.

Datum

van 27 februari 2018

Sprekers

  • Olaf Lawerman, Director / CMO, Company Webcast

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie