De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

SWOCC Boekpresentatie Corporate Branding & Consumenten op Social Media

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: bijeenkomst
onderwerpen: communicatie/pr, corporate communicatie, nieuwe media, online marketing, strategie
wanneer: van 6 februari 2018
over: Corporate Branding & Social Media
wie of wat: Theo Araujo
prijs: Gratis voor SWOCC begunstigers

Boek nu

De SWOCC publicatie 73 Corporate Branding and Consumers laat zien dat wat consumenten op social media lezen over een corporate brand mede bepaalt wat zij van het product brand vinden. Zelfs wanneer het geen onderdeel is van de communicatiestrategie van een bedrijf, associëren consumenten het product met de corporate brand. In hoeverre draagt social media hieraan bij? Wat zijn de strategieën – en bijbehorende gevolgen – die bedrijven in kunnen zetten bij het vertalen van de corporate branding strategie naar een social media beleid?
14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
17.00 Borrel

Datum

van 6 februari 2018

Sprekers

  • Theo Araujo, Universitair docent Corporate Communicatie, Universiteit van Amsterdam
  • Stefan Bothoff, Media manager social, VodafoneZiggo
  • Renske Siersema, Social media manager, KLM

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden