Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

SWOCC Boekpresentatie Corporate Branding & Consumenten op Social Media

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: bijeenkomst
onderwerpen: communicatie/pr, corporate communicatie, nieuwe media, online marketing, strategie
wanneer: van 6 februari 2018
over: Corporate Branding & Social Media
wie of wat: Theo Araujo
prijs: Gratis voor SWOCC begunstigers

Boek nu

De SWOCC publicatie 73 Corporate Branding and Consumers laat zien dat wat consumenten op social media lezen over een corporate brand mede bepaalt wat zij van het product brand vinden. Zelfs wanneer het geen onderdeel is van de communicatiestrategie van een bedrijf, associëren consumenten het product met de corporate brand. In hoeverre draagt social media hieraan bij? Wat zijn de strategieën – en bijbehorende gevolgen – die bedrijven in kunnen zetten bij het vertalen van de corporate branding strategie naar een social media beleid?

Organisatie:
SWOCC
Nieuwe Achtergracht 166
1018 WV Amsterdam
0205253590


SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) maakt wetenschappelijke kennis over merken toegankelijk en toepasbaar voor de communicatiepraktijk, bijvoorbeeld door het uitbrengen van publicaties en het organiseren van lezingen. SWOCC wordt financieel mogelijk gemaakt door het bedrijfsleven maar opereert zelfstandig en onafhankelijk. Op dit moment telt SWOCC ruim 250 begunstigers, waaronder allerlei soorten bureaus (van pr en reclame tot design en marktonderzoek), adverteerders, omroepen en kleine zelfstandigen.

SWOCC is in 1995 opgericht op initiatief van prof. Giep Franzen en is gelieerd en gevestigd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie