Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

SWOCC-bijeekomst Gepersonaliseerde communicatie

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: bijeenkomst
onderwerpen: communicatie/pr, externe communicatie, merkenmanagement
wanneer: 21 maart 2017
prijs: Exclusief voor begunstigers van SWOCC

Op 21 maart organiseert SWOCC de bijeenkomst Gepersonaliseerde communicatie.
Gepersonaliseerde communicatie is in. Door technologische ontwikkelingen groeien de mogelijkheden hiervoor continu. Maar zorgen omtrent privacy liggen op de loer. Hoe beïnvloedt het spanningsveld tussen gepersonaliseerde communicatie en privacyoverwegingen de relatie tussen merk en consument?

Tijdens de bijeenkomst worden wetenschappelijk onderzoek en praktijkkennis over gepersonaliseerde communicatie gedeeld. Aanleiding is de start van het promotieonderzoek van Joanna Strycharz naar het onderwerp.

Na een korte introductie van het onderwerp, zal vanuit wetenschappelijk en juridisch perspectief worden besproken hoe en waarom consumenten zich beschermen tegen gepersonaliseerde communicatie. Vervolgens is er ruim aandacht voor wetenschappelijke kennis én praktijkvisies over de ‘tipping point’. Wanneer gaat personalisatie te ver en krijgen privacyoverwegingen de overhand? Als afsluiting bediscussiëren we met de aanwezigen de uitdagingen voor de toekomst.

U kunt zich aanmelden via info@swocc.nl. Zodra u zich heeft aangemeld, ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving.

LET OP: deze bijeenkomst is exclusief voor begunstigers van SWOCC.

Trefwoorden

Gepersonaliseerde communicatie

Locatie

CREA (UvA), Amsterdam

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie