Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Gepersonaliseerde communicatie & privacy wet en regelgeving

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: bijeenkomst
onderwerp: externe communicatie
wanneer: van 20 maart 2018
prijs: Gratis voor begunstigers

Boek nu

Op 20 maart 2018 organiseert SWOCC in samenwerking met het Research Priority Area ‘Personalised Communication’ een bijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst wordt het meest recente wetenschappelijk onderzoek en praktijkkennis over de nieuwe privacy wet en regelgeving en gepersonaliseerde communicatie gedeeld.

Organisatie:
SWOCC
Nieuwe Achtergracht 166
1018 WV Amsterdam
0205253590


SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) maakt wetenschappelijke kennis over merken toegankelijk en toepasbaar voor de communicatiepraktijk, bijvoorbeeld door het uitbrengen van publicaties en het organiseren van lezingen. SWOCC wordt financieel mogelijk gemaakt door het bedrijfsleven maar opereert zelfstandig en onafhankelijk. Op dit moment telt SWOCC ruim 250 begunstigers, waaronder allerlei soorten bureaus (van pr en reclame tot design en marktonderzoek), adverteerders, omroepen en kleine zelfstandigen.

SWOCC is in 1995 opgericht op initiatief van prof. Giep Franzen en is gelieerd en gevestigd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie