Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

HICon Huishoudbeurs Innovatie Congres - Awards Ceremony Gekozen Product van het Jaar

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerp: merkenmanagement
wanneer: van 22 februari 2018
Congres, lunch, bezoek Huishoudbeurs
over: Wie is de winnaar; start-up of A-merk?
wie of wat: Product introducties
prijs: Congres HICon, lunch, bezoek Huishoudbeurs, uitrijkaart

Boek nu

Programma:
- Jan Rijkenberg over Innovatieprocessen en de aanpak van new product development in China. Een nieuwe dynamiek voor westerse ondernemingen?
- Nielsen's Abhirama Prasad leert hoe we in Europa efficiënter kunnen innoveren. RoI aan de hand van praktijkcases.
- Jasper Gabrielse van Seepje vertelt hoe een klein, innovatief merk zich staande houdt, omringd door de grote reuzen van het retail landschap’.
- Wie is de winnaar, start-up of A-merk, is de vraag voor het paneldiscussie.
- De jaarlijkse Awards Ceremony Gekozen Product van het Jaar 2018 is geïntegreerd in het congres-programma.
- Na de lunch: Op de Huishoudbeurs zien we hoe de consument de nieuwe producten waardeert. Bezoek in ieder geval de Pop-Up Street, naar het voorbeeld van het Londonse BoxPark. Alle door de consument gekozen producten 2018 zijn onderdeel van een activatie.
Innovatieprocessen, met alle ingebouwde ‘zekerheden’, leiden niet altijd tot marktsucces. Jan Rijkenberg vertelt over de duizelingwekkend snelle en uiterste lenige aanpak van new product development in China. Een nieuwe dynamiek voor westerse ondernemingen?

Return on Innovation. Nielsen leert hoe we efficiënter kunnen innoveren. Return on Innovation aan de hand van praktijkcases. Een mystery guest en ’hoe een klein, innovatief merk als Seepje zich staande houdt, omringd door de grote reuzen van het retail landschap’.

Wie is de winnaar, start-up of A-merk, is de vraag voor het paneldiscussie. De jaarlijkse Awards Ceremony Gekozen Product van het Jaar 2018 is geïntegreerd in het congresprogramma.

Na de lunch: de echte confrontatie met de consument. Op de Huishoudbeurs zien we hoe de consument de nieuwe producten waardeert. Bezoek in ieder geval de Pop-Up Street, naar het voorbeeld van het Londonse BoxPark. Alle door de consument gekozen producten 2018 zijn onderdeel van een activatie; een winactie voor de bezoekers van Huishoudbeurs.

Trefwoorden

Innovatie, productintroducties, groei, A-merken, start ups, return on innovation, ROI

Locatie

RAI Amsterdam , Amsterdam

Prijs:

Toegang HICon - Lunch - Uitrijkaart - Toegang Business Lounge - Toegang Huishoudbeurs - Netwerkborrel

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie