De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

MWM2 Klantbeleving Seminar 2018

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: marketing intelligence / market research
wanneer: van 19 april 2018

Boek nu

Laat je op 19 april informeren en inspireren over marktonderzoek over klantbeleving tijdens MWM2's Klantbeleving Seminar 2018
Beleving is de nieuwe werkelijkheid. Klantbehoeften worden steeds meer emotioneel gedreven in plaats van functioneel. Het creëren van een beleving is tegenwoordig noodzakelijk om je te onderscheiden als merk. Dit geldt niet alleen voor pretparken en retailers, maar ook voor verzekeraars en pensioenfondsen. Ook bij hen draait het allemaal om beleving.

Kom naar ons Klantbeleving Seminar en laat je inspireren door:
- APG: meer beleving met design thinking
- Hudson’s Bay: nieuw warenhuis creëert blijvende herinneringen
- DAS: financiële dienstverlener met oog voor emotie
- Efteling: ultiem belevingsmerk blijft verwonderen

Voor wie?
Dit seminar is relevant voor alle marktonderzoekers én marketeers die een beleving willen creëeren.

Wij verwelkomen je graag op 19 april (van ca. 13:30 – 17:30 uur) bij Poppodium P60 in Amstelveen.

Trefwoorden

customer experience, marketing insights, retail, financiële dienstverlening

Locatie

Poppodium P60, Amstelveen

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden