Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Data Science voor niet-Data Scientists

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: interne communicatie
wanneer: 19 juni 2017
Engelstalig. Kijk op onze website voor de data van de Nederlandstalige trainingen.
prijs: Ex. BTW

Boek nu

In deze 5-daagse training leert u als zakelijke gebruiker business data te analyseren, te interpreteren en te visualiseren met behulp van geavanceerde self-service tools.
I. BIG DATA AND ANALYTICS

Data Science - introduction

- The era of abundance
- Big Data explained
- Data analysis overview

Statistics - introduction

- Examining data distributions
- Obtaining and interpreting sample statistics
- Examining data distributions graphically
- Using exploratory data analysis
- Producing correlations
- Fitting a simple linear regression model


II. PREPARING FOR ANALYSIS

Getting started with Visual Analytics

- Exploring SAS Visual Analytics concepts
- Using the SAS Visual Analytics home page
- Discussing the course environment and scenario


Using Visual Analytics Explorer

- Examining SAS Visual Analytics Explorer
- Selecting data and defining data item properties
- Creating visualizations
- Enhancing visualizations with analytics
- Interacting with visualizations and explorations

Examining Visual Data Builder

- Exploring SAS Visual Data Builder
- Creating simple queries

Creating complex queries in Visual Data Builder

- Importing data using SAS Visual Data Builder
- Creating calculated columns and filtering data
- Creating advanced queries

Advanced topics for Visual Data Builder

- Accessing user-defined formats

Using the Explorer and Designer to load data

- Using the Explorer and Designer to import data
- Using the Explorer and Designer to create calculated columns


III. ANALYTICAL DATA VISUALIZATION AND MODELING DATA

Cluster segmentation

- Understanding segmentation
- Using cluster analysis

Models with continuous targets

- Managing projects and models
- Using linear regression models
- Using generalized linear models

Models with categorical targets

- Using logistic regression
- Using decision trees

Model comparison and assessment

- Comparing models
- Scoring models


CASE STUDY
You will be able to put your knowledge into practice with real-world, scenario-based examples.

Datum

19 juni 2017

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie