De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Customer Relationship Management (CRM)

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: 1-2 daagse training
onderwerpen: accountmanagement, communicatie/pr, corporate communicatie, creatie/design, direct marketing, externe communicatie, interactieve marketing, interne communicatie, marketing intelligence / market research , media, merkenmanagement, nieuwe media, online marketing, overheidscommunicatie, professionele vaardigheden
wanneer: van 18 mei 2017
prijs: Excl. 6% BTW

Boek nu

Hoe verhoogt u de klanttevredenheid en ontwikkelt u duurzame klantrelaties?
Customer Relationship Management (CRM) is een werkwijze alsmede een technologie, waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staan. Doelstelling is elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden, gebaseerd op zijn of haar wensen.

Het behouden van bestaande klanten en het snel kunnen inspelen op (steeds veranderende) klanteisen zijn in veel organisaties van levensbelang. Veel bedrijven zijn dan ook actief bezig met het optimaliseren van de relatie met hun klanten. CRM-software maakt het mogelijk om klantcontacten en de bijbehorende data centraal op te slaan en te herleiden naar de juiste klant en contactpersoon.


Welk CRM-systeem is voor u geschikt?
De context waarin de afkorting CRM wordt gebruikt is meestal die van 'CRM-systeem'; een softwarepakket voor het beheren van klantgegevens en interacties met klanten. De term CRM werd pas eind jaren '90 geïntroduceerd. Inmiddels zijn er in Nederland enkele honderden CRM-systemen en is er een opkomende trend om deze online te gebruiken.

In deze leveranciersonafhankelijke en objectieve Customer Relationship Management cursus wordt u op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen, strategieën en trends op het gebied van klantstrategie en Customer Relationship Management. Daarnaast worden de organisatie en processen binnen marketing, sales en service, de afstemming met de backoffice en het vraagstuk van de kosten en opbrengsten behandeld.

Doelgroep
- Marketing & Sales managers
- IT-managers
- Service managers

Trefwoorden

Customer Relationship Management Schriftelijke cursus

Locatie

Thuisstudie,

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden