Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Masterclass Stakeholdermanagement

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: masterclass
onderwerpen: communicatie/pr, corporate communicatie, externe communicatie, interne communicatie, merkenmanagement, strategie
wanneer: 24 maart 2017
Vrijdagmiddag (13:00-17:00 uur)

Boek nu

Op 24 maart organiseert EURIB de masterclass ‘Stakeholdermanagement' verzorgd door Paul Stamsnijder.
We leven in een netwerksamenleving. Waarde creëren doe je vandaag niet meer alleen, maar samen met je stakeholders. Juist in deze tijden waarin er een overvloed aan informatie beschikbaar is, is het van wezenlijk belang om goed met stakeholders om te gaan. De mate waarin je erin slaagt rekening te houden met én tegemoet te komen aan de belangen van de verschillende belanghebbenden, is een van de voornaamste kenmerken van de succesvolle organisaties van vandaag. Stakeholders kies je niet zelf, zij kiezen jou.

In de masterclass stakeholdermanagement zal Paul Stamsnijder aan de hand van zijn pas verschenen boek 'Stakeholder Management: start met wie' je leren hoe investeren in relaties leidt tot de beste reputatie: netwerkorganisaties blijken succesvoller, invloedrijker en innovatiever dan spelers die dat niet doen. Bekende en minder bekende praktijkcases zullen de revue passeren.

Paul Stamsnijder is oprichter van de Reputatiegroep, de eerste adviespraktijk voor reputatievraagstukken in Nederland, en programmadirecteur Reputation Management van het EURIB Masterprogramma. Hij geldt als een van de meest invloedrijke communicatieprofessionals van Nederland en is auteur van verscheidene boeken waaronder De Vent is de Tent en Aandacht is macht, 17 geheime wetten van de spindoctor. Afgelopen september verscheen zijn nieuwe boek 'Stakeholder Management, start met wie'.

Trefwoorden

Stakeholdermanagement, start met wie, Paul, Stamsnijder, Reputatiemanagement, EURIB

Locatie

BCN Rotterdam,

Prijs:

De toegangsprijs voor deze masterclass bedraagt € 265 (excl. BTW). Je krijgt een aantrekkelijke korting bij inschrijving voor alle vier de masterclasses (€ 925); als je voor drie masterclasses inschrijft is de prijs € 715 en voor twee masterclasses € 495 (alle prijzen excl. BTW). Zie voor de andere masterclass onderwerpen www.eurib.org/opleidingen-bijeenkomsten

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie