Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Training/cursus Techniek? Help! - Grip op techniek bij events

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: 1-2 daagse training
onderwerp: professionele vaardigheden
wanneer: van 6 november 2017
Pendelservice vanaf station Den Bosch
over: Alles over de inzet van techniek bij events
prijs: incl. lunch, drankje en trainingsmaterialen, excl. BTW

Boek nu

De eendaagse training Techniek? Help! slaat een brug tussen technici en eventmanagers.

Deze training helpt u als eventmanager vertrouwt te raken met eventtechniek en deze ook daadwerkelijk te managen:

Krijg inzicht in de mogelijkheden en leer daardoor betere keuzes te maken voor de meest geschikte geluidsinstallatie en microfoons, de inzet van de meest effectieve ondersteunende projectie, de gewenste (sfeer)verlichting en interactie bevorderende nieuwtjes.

Leer offertes van technische partners beter te lezen en voorstellen goed in te schatten, waardoor u het budget gerichter en bewuster kunt inzetten en u uw onderhandelingspositie versterkt.

Verbeter de communicatie tussen eventmanagers, sprekers en techniek. De foutgevoeligheid zal aanzienlijk afnemen met een ‘strakke’ productie tot gevolg.
Tijdens dit eendaagse programma worden alle aspecten die bij de inzet van audiovisuele voorzieningen belangrijk zijn besproken.

In het kort:

Verlichting: Wat kun je met licht? Welk effect hebben kleuren op de sfeer? Welke bevestigingskeuzes zijn er? Wat is het effect van bewegend licht? En wat zijn bijvoorbeeld Gobo's?

Geluid: Welke aandachtspunten zijn er bij het inzetten van versterking? Wat voor boxen en microfoons zijn er en welke zet je wanneer in voor het beste resultaat? Wat zijn bijvoorbeeld delayers en waar kan de PA het beste geplaatst worden in de ruimte?

Beeld: Welk type schermen zijn er en welke zet je waarvoor in? Welke bevestigingsmanieren zijn er? Wat is opzicht en doorzicht? Komen schermverhoudingen overeen met de film of powerppoints die getoond worden? Hoe werkt het met het inzetten van meerdere schermen en live registratie? En wat is bijvoorbeeld een switch?

Diversen: Hoe controleer je of de aanwezige stroomcapaciteit voldoende is? Hoe maak je een stroomplan? Welke interactie bevorderende nieuwtjes zijn er?

Communicatie: Welke afspraken maak je met betrekking tot opbouwtijd en demontage, soundchecks en podiumdoorloop? Denk aan de afstemming van compatibiliteit van apparatuur en bestanden en een duidelijke taakverdeling.

Voorkom verrassingen en krijg grip op techniek!

Trefwoorden

events evenementen evenement eventmanagement techniek Audiovisueel training eventmarketing eventcommunicatie

Locatie

Bridge Event Facilities,

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie