De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Service Excellence in 1 Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: vakdag
onderwerp: professionele vaardigheden
wanneer: van 8 december 2017
prijs: €395

Boek nu

In één dag word je bijgepraat op het gebied van excellente klantgerichtheid. Met inspirerende praktijkcases van 5 organisaties die zich strategisch ontwikkelen tot een Service Excellence organisatie.
Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan (auteurs van het boek 'Service Excellence' geven je inzicht in de praktische werking van het Service Excellence Model, een model voor organisatiebrede/integrale ontwikkeling van uitzonderlijke klantgerichtheid. Daarna komen er best practices voorbij op diverse aspecten van Service Excellence zoals het ontwikkelen van een klantvisie en het inzetten van HRM voor Service Excellence. Kom ook en leer van inspirerende cases van o.a. Triodos bank, Feenstra en het Alexander Monro Ziekenhuis

Trefwoorden

service excellence, klantgerichtheid, service, customertalk, event

Locatie

Leusden, Leusden

Prijs:

€395

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden