De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

CX & CRM in 1 Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: vakdag
onderwerp: interactieve marketing
wanneer: van 21 september 2017
Tijd: 08:45 - 17:15 uur
over: Meer succes met data en klantinzicht

Boek nu

Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die door de leverancier wordt geleverd. Het aanreiken van een experience is daarbij een belangrijke factor voor succes.

Organisatie:
CustomerTalk
leusderend 30
3832RC Leusden


Wilt u meer weten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantbeleving, klantstrategie en klantrelaties? Wilt u de volgende stap zetten in Customer Experience Management? Tijdens Customer Experience & CRM in 1 Day wordt u in één dag helemaal bijgepraat met cases van o.a. RET, Transavia, T-Mobile en Nationale Nederlanden. Bekijk hier het programma: www.crmin1day.nl

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden