De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

CX & CRM in 1 Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: vakdag
onderwerp: interactieve marketing
wanneer: van 21 september 2017
Tijd: 08:45 - 17:15 uur
over: Meer succes met data en klantinzicht

Boek nu

Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die door de leverancier wordt geleverd. Het aanreiken van een experience is daarbij een belangrijke factor voor succes.
Het bepalen van de stuurmechanismen om die experience te leveren, noemen we ook wel KPI’s. Met de huidige technieken en mogelijkheden zijn deze waarden vast te leggen in CRM systemen. Op deze wijze lever je de gewenste toegevoegde waarde.
“Als je weet wat de klant als toegevoegde waarde wenst, en je levert die, heb je geen concurrentie meer!”

Trefwoorden

Klantinteractie, klantinzichten, customer expierence, data, crm

Locatie

Leusden, Leusden

Prijs:

Voor dit event is korting beschikbaar

Ontvang €75 korting met kortingscode MONLINECRM75.

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden