De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

Customer Behaviour & Insight in 1 Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerp: online marketing
wanneer: van 7 februari 2018
good to know: Ontvang korting!

Boek nu

Het gedrag van je klanten verandert steeds sneller. Leer tijdens Customer Behaviour & Insight in 1 Day hoe je het gedrag van je klant kunt voorspellen en er op in kunt spelen.
Klanten zijn net mensen. Zowel in een B2B omgeving alsook in een B2C omgeving zien we dat het gedrag van klanten steeds sneller en vaker verandert. Klanten kennen wordt steeds complexer. Gelukkig hebben we als marketeers ook steeds meer handvatten en mogelijkheden om het gedrag van die klanten te herkennen en er op in te spelen. Dat kan enerzijds door te leren van deskundigen en anderzijds door gewoon te doen.

? het gedrag van millennials verklaard

? teksten die mensen sturen
? conversie optimaliseren
? wetenschappelijke inzichten in relatie tot de praktijk
? cases van onder andere Renault en Claudia Sträter
? persoonlijk contact leidt tot meer succes

In dit programma hebben we van alles wat samengebracht. Van experts die veel onderzoek doen tot en met de praktijkervaringen van deskundigen en collega marketeers. Je gaat aan het eind van de dag met een aantal handvatten en tips naar huis om je eigen aanpak te verbeteren.

Trefwoorden

Customer Behaviour & Insight in 1 Day, CustomerTalk, Klantinzichten

Locatie

Leusden, Leusden

Prijs:

Voor dit event is korting beschikbaar

Ontvang €50 korting met code MONLINECBI50.

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden