Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

NIMA Marketing Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerpen: direct marketing, interactieve marketing, marketing intelligence / market research , online marketing
wanneer: van 21 juni 2018

Boek nu

Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s, Bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak.
De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee dat we op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak willen belichten vanuit de actuele marketingpraktijk. Omdat NIMA een beroepsvereniging is van professionals, hechten we aan de ondertitel van de dag: Work, Life, Marketing. Als kapstok hanteren we daarbij dertien thema’s en alle presentaties op de dag vallen ook binnen die vastgestelde thema’s. Alle NIMA-members worden in de gelegenheid gesteld om mee te helpen met het vullen van het programma. Dat kan door deel te nemen aan (de eenmalige bijeenkomst van) de NIMA Marketing Day Adviesraad of door suggesties te sturen aan de organisatie. Op basis van de input uit de adviesraad wordt door de organisatie een ‘verlanglijst’ opgesteld en worden beoogde sprekers benaderd.

Het programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

Datum

van 21 juni 2018

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie