De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

Customer service, van journey naar experience

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerpen: communicatie/pr, externe communicatie, interactieve marketing
wanneer: van 17 mei 2018

Boek nu

Hoe zorg je als customer service professional voor de ideale klantbeleving? Bestaat er zoiets als de ideale customer experience? En wat wordt in 2018 eigenlijk verstaan onder klantbeleving?
Op deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens het Nationaal Customer Contact Congres. De 22ste editie vindt plaats in Utrecht op donderdag 17 mei 2018. Het thema dit jaar is Customer service, van journey naar experience. Diverse interessante sprekers zoals Christian Kromme en Sydney Brouwer, auteur van ‘Klantgericht Leiderschap’, zullen hun visie op en ervaring met customer experience delen.

Locatie

Van der Valk Hotel Utrecht, Utrecht

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden