De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Voor dit event is korting beschikbaar

Sponsorcongres 2017

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerp: corporate communicatie
wanneer: van 26 september 2017
prijs: 395,-
good to know: Early Bird (t/m 22 juli 2017)

Boek nu

Waarom sponsoren we? Het is de vraag die bedrijven en merken zichzelf nadrukkelijker dan ooit stellen. Sponsoring is steeds meer het morele kompas van de eigen organisatie. Hoe past sponsoring binnen de normen en waarden van het bedrijf? Hoe kan een merk vanuit een purpose handelen en daarmee het hart winnen van zoveel mogelijk klanten? Of beter gezegd: zoveel mogelijk mensen fan van het merk laten worden.
Op het jaarlijkse SponsorCongres van MarketingTribune op dinsdag 26 september in Muiden gaan we op zoek naar de ware purpose van hedendaagse sponsoring. U gaat in gesprek met gedreven sponsormanagers van nationale en internationale merken die onthullen hoe zij purpose als uitgangspunt nemen van hun sponsoring en niet schuwen om dankzij datamarketing hun succes te vergroten. Vanuit cultuur, media, sport en entertainment belichten we hoe sponsoring als integraal onderdeel van de totale communicatie leidt tot een duurzaam en maatschappelijk relevant merk met een trouwe en omvangrijke fanbase.

Trefwoorden

Sponsoring, communicatie, marketing

Locatie

Explore by Lute, Muiden

Meer informatie

Informatie opvragen

Boek nu

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden