Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

De plek waar je makkelijk een event kan vinden en plaatsen.

Terug naar overzicht

Clinic: Heineken Biertegoed - de rol van data en analytics

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: sessie
onderwerp: strategie
wanneer: van 26 januari 2018
Deze clinic vindt plaats op vrijdagmiddag 26 januari van 13:00 tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
prijs: Deelname is gratis

Boek nu

Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Heineken Biertegoed – de rol van Data & Analytics' door Marissa van Adrichem (Heineken) en Pim Wennekes (TopBI). Deze clinic vindt plaats op vrijdagmiddag 26 januari van 13:00 tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Marissa van Adrichem, programma manager digital van Heineken, zal vertellen over de programma-opzet van Heineken Biertegoed, het multidisciplinaire team dat hieraan werkt, de obstakels die men onderweg is tegengekomen en heeft aangepakt.

Aansluitend vertelt Pim Wennekes van TopBI hoe data gedurende het programma is ingezet om inzichten te verkrijgen waarmee het team het programma doorlopend kon aanpassen en verbeteren.

Interactieve brainstormsessie
Tenslotte ga je zelf ook aan de slag! We gaan in een interactieve sessie brainstormen hoe Heineken een specifieke doelgroep kan laten groeien in het Biertegoed programma.

Na afloop is er een borrel (met Heineken, uiteraard!) waar je met Marissa en Pim en de andere bezoekers van de workshop nog ideeën en bevindingen kunt uitwisselen. De ervaring leert dat daar nog behoorlijk goede inzichten en contacten uit komen, dus blijf gerust even hangen.

Aanmelden
De clinic is op vrijdag 26 januari 2018 van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Aansluitend is er een borrel met (natuurlijk) Heineken bier. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis.

Datum

van 26 januari 2018

Boek nu

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie